Fortfarande sjuk :(

Hej
Fortfarande sjuk :(
Hatar verkligen de här imorrn äre skola och kommer nog inte orka stå i köket de är så synd för de är sista gången.
Men jag brukar inte vara sjuk ofta eller så. Så lärarna får acceptera att jag är sjuk.

Vad jag har gjort idag? Ehm sovit och kollat på tv har inte orkat så mkt mera är de.
Men jag är glad att jag är sjuk sista veckan innan jullovet de är nått positivit med att jag är sjuk just nu.
Får se när jag blir frisk hoppas de är snart orkar verkligen gå runt och tro att man ska svimma varje sekund eller vara svag man är jue inte direkt stark heller :/
Orkar knappt äta ordentligt heller äter typ halva portioner emot vad jag brukar och jag brukar äta lite i vanliga fall oxå.
Så om man ska sammanfatta min helg så vare sjuk sjuk vara med kompis(vart sjuk natten från fredag till lördag var med kompisen fredag och så sov hon över till lördagen) sjuk sjuk....

Hej sålänge hoppas alla mår bra och är friska :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer