Dagens kökslektion...

Hej
Idag hade jag verkligen ingen lust att gå till skolan och hade inte sovit mkt inatt låg och snackade med en kompis i telefon inatt :P Kunde jue lagt på men de va kul och snacka :)
Iafall när jag vaknade så ville jag bara somna om och strunta i resten av världen för ett tag...
Speciellt alla problem och tankar som går runt i ens huvud :/
Va fett trött hela dagen men men...de berodde inte på samtalet med kompisen på natten...
Har typ inte sovit bra på jätte länge så de liksom lägger på sig med sömn som behöver tas igen...
I köket så vare ganska jobbigt,stressigt ett tag och långsamt :(
Men tog mig igenom dagen :P
Vid vissa tillfällen ville jag bara bryta ihop tänkte för mkt på olika saker som är jobbigt :(
Har inte sagt alla dom grejerna till nån heller så de blir inte direkt som att jag går till nån och snackar...
Så de är ganska jobbigt ibland :(
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen ibland :(
ibland så känns de inte som om någon förstår...
ibland kan jag tänka mig att berätta för en person men vet inte om den personen vill lyssna eller bryr sig längre :(
Nej nu ska jag kolla vidare på internet :P
Får se om jag skriver nått imorrn ska träffa en kompis och typ hänga med henne hela dagen de blir fett nice efter skolan såklart :D
Kram Sofie :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer