Rolig torsdag :)

Hej
Idag äre torsdag.
Snart går vi på jullov imorrn äre en vecka kvar tills vi går på lov.
De ska bli lite skönt att komma ifrån skolan ett tag.
Men tråkigt att inte få träffa alla ens kompisar i skolan heller.
Kan jue träffa dem på lovet om de inte ska åka bort.
Hoppas inte alla åker bort skulle vara kul att träffas :)
Ajja idag när jag vakna imorse eller imorse sov typ ingenting inatt
Iafall jag kände inte för att gå till skolan men jag tänkte de kanske blir kul eller så.
De vart lite roligare p.g.a några kompisar i 2an :)
Annars så va dagen ganska jobbig hade ingen lust för skolan idag men men jag gick till skolan och gjorde mitt bästa bättre än att ligga hemma och inte göra nånting...
Ajja dagens horoskop vare dags för :P
Kräftan:
Du kan få ett erkännande för den konsekventa hållning du visat i något sammanhang.
Hmm undra vad de betyder liksom... :/
I vilket sammanhang osv :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer