Centrum med lindisen :)

Hej
Idag vare en shopping dag med Lindisen i Kista centrum :)
Först så käkade vi på Mcdonalds har verkligen börjat att tröttna på den maten ska nog inte äta där på ett tag.
Sen gick vi runt och kollade på grejer osv
Jag hittade lite grejer som jag köpte :)
Eller lite och lite de va 3 grejer men ändå nått :)
Lindisen hitta en massa grejer som hon ville köpa men visste inte om hon ville *som vanligt* :P
Knaslindisen kallar jag henne :P
Vi började dra och hemmåt vid typ 15 tiden va typ helt död på bussen orkade knappt göra nånting satt bara där och lyssnade på musik :P De är skönt att lyssna på musik men inte när man har så mkt tankar i huvudet då tänker man bara på dem och typ lyssnar på låtar som passar in i situationen.
Får se vad som händer imorrn och resten av lovet hoppas de händer nått kul och att jag träffar flera kompisar som jag inte brukar
XOXO Sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer