Lite mera om mig :P

Mig själv;
Namn - Sofie
Födelsedag - 10 juli
Ögonfärg - Bruna
Hårfärg - Svart
Längd - ca 160 cm :(
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt
Värsta ovanor - Svårt att berätta för vissa hur jag verkligen känner
Stjärntecken - Kräftan
Skostorlek - 37/38
Är dina föräldrar skilda - Ja
Skor idag - Gymnpa dojjor
Svagheter - Känner mig ofta ensam,Känns som om jag ska misslyckas med saker :(
Rädslor - Att förlora någon som jag tycker om igen :(
Mål för året -
Mest använda fras på msn - Nice
Det första du tänker på när du vaknar - Hoppas dagen blir rolig och att jag träffar roliga människor
Bästa kännetecken - Liten och snäll typ :P
Mest saknade minnet - För många :(

Favorit;
Färg - Rött/Lila
Mat - Pasta,Tacos,Grekiskt
Sport - Pingis,Badminton och volleyboll :)
Djur - Katt
Glass - Pistage
Affär - Många bra :)
Sallad - Pastasallad är nice :)
Skådespelare - Justin Hartley,Josh Duhamel,James Napier mm...
Låt -
Nummer - 2
Årstid - Sommar utan getingar och myggor :P
Parfym - Kommer itne ihåg vad dem heter
Kroppsdel på motsatta könet - Rygg,Mage och Händer och självklart så spelar personligheten roll :)

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - Lycklig
Hur vill du dö - I sömnen när jag är gammal
Vem av dina vänner är mest högljud - Nattha
Vem får dig mest att skratta - Olika mest Nattha i skolan beror på mitt humör oxå...
Vem har du känt längst - Matilda :)
Vem är blygast - Bella och Nattis
Bästa känslan - Att vara kär,när olika uppgifter och läxor är klara :)
Värsta känslan - Att vara lessen, Brustet hjärta,Saknaden efter nån man aldrig får se igen :'(
Vart vill du bo i framtiden - I en stor villa :)
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Mitt utseendet
Hur länge tror du att du kommer leva - Svårt att veta så länge jag orkar med
Gråtit inför en kompis: Japp ville helst inte men de gick inte att undvika

Har du någonsin;
Varit kär - Ja
Blivit dissad - Nej inte än :P
Rymt hemifrån - Nej men har velat typ 100 ggr men har inte vetat vart jag ska ta vägen :/
Föreställt dig ditt ragg naken - Ja vem har inte de :P
Skolkat - Ja
Tänkt på självmord - Ja..
Sovit utomhus - Nej
Varit otrogen - Nej skulle jag aldrig vara heller
Sett en död människa - Ja
Druckit alkohol - Ja
Ätit sushi - Ja
Varit på en scen - Ja
Snattat - Nej
Blivit nerslagen - Nej
Rökt - Japp
Snusat - Nej
Postat av: Blonda slyna

Amen jah, moget att ta detta från min blogg=O..Bitch!!<3<333333

2008-11-04 @ 12:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer