Tråkigaste dagen...:(

Hej
Idag har det varit en av de tråkigaste dagarna i mitt liv
Hade så tråkigt idag vaknade vid 10.00 så åkte vi till Kista centrum och kollade runt lite jag letade efter en halsduk.
Hittade en vit och svart som va väldigt fin men den dög inte åt de personerna jag hade med mig. De klagade på längden att den va längre än mig osv.
Men jag hittade till slut en som va fin och bra och dög till alla :P
När jag va i kista så ville jag bara hem. Synd att jag inte tog med mig mitt sl kort så kunde jag åkt hem.
Men tar lätt med mig de nästa gång :P
Tråkig början på lovet...
Men hoppas nån kompis hör av sig snart har bestämt att träffa några kompisar men vet inte när de hör av sig..
Man vill jue inte va värsta salkern efter dom osv...
Hare bra
XOXO Sofie :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer