Turdag? Enligt mitt horoskop :P

Hej
Idag va dagen långtråkig och den gick snabbt kanske för att jag har varit igång typ hela dagen.
Idag så jobbade jag och Jeanette på vårat projekt e skulle in idag och vi blev klara :) Var väldigt förvånad över att vi vart klara idag vi är lite sega av oss när de gäller arbeten. Men våran lärare är en sån lärare som verkligen är på än om man inte gör klar saker i tid så vi ville bli klara så fort som möjligt så vi slipper henne ett tag framöver :P
Sen ska vi in i köket och laga mat.
I en tidning så stod de att de va min turdag idag men jag vet inte om de va sån turdag.
Känns som om jag har stressat hela dagen har varit uppjagad hela dagen av någon konstig anledning :(
Jag fick kramar av några killar idag de va kul :)
Killar mysiga att krama speciellt vissa men de gav mig kram för att få cigg inte för att de ville krama mig :(
Men men man kanske får kramar av dem sen nån gång :P *Hoppas* men jag tvivlar...

Gruppkram med 3 killar de är inte dåligt inte..och jag va i mitten..hehe :)

Hade prov i samhälle på eftermiddagen vid typ 15.00 tiden tror jag kommer få IG på de :(
Men vi får se hur de går jag hoppas jue givetvis men har slutat att hoppas för mkt. Förbereder mig på IG så blir man inte så förvånad och så blir man glad när man får G eller högre :)
Snart är de lov :D längtar verkligen....
Men efter lovet så kommer det att bli så tråkigt för då ska 2orna ut på praktik och de kommer vara totalt dött på skolan när de är borta de är 2orna som får mina dagar att bli roliga osv...vissa av dem iafall :P tänker inte säga vilka :P De kan ni gissa :P De som känner mig vet vilka jag menar osv :)

Hej sålänge
XOXO Sofie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer