Lista 2

Vilken svordom använder du mest? Ehm de är olika
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.30 när jag ska vakna på skolmornar
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nja ibland beror på humöret
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Nån grej jag alltid ha velat ha
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ahh folk berättar hemligheter typ hela tiden
När var senast någon stötte på dig? Hmm inte så länge sen :P
Vad åt du till middag senast? Påskmidda
Kan du vissla? Jahh
Tittade du på tecknat när du var liten? Jahh
Äger du några popband t-shirts? Nope tror inte de...
När flög du senast? När jag skulle till Gotland på vintern
Pratar du några andra språk? Engelska kan jag
Har du gråtit offentligt? Nope eller i skolan lite
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering lätt :)
Vad har du med dig in på bion? De jag har på mig och dricka :)
Vad har du för väder? Målnigt och mörk himmel klockan är 20.15 typ
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Ehmm många olika
När sov du senast på golvet? Eh när jag skulle till mammas jobb hehe då sov jag på golvet natten hehe knäppis är jag
Vilken är din favorit drink? Ehmm olika
Gillar du din boendesituation? nja sådär vill hellre bo större men men kan jue inte få allt
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ehm många
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nope...inte fullbokade men är stressad normalt
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ahh verkligen hatar att prata inför folk osv
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19 år :)
Tror du på liv på andra planeter? Nja inte direkt de finns kanske men jag tror inte riktigt på sånt
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ta det lugnt de blir bättre eller de kunde varit värre
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nope
Tycker du om att krama folk? Jah varför inte :)
Äger du en digitalkamera? Jah men den är inte min
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jah verkligen...
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nope
Är du mörkrädd? Nej...är en liten nattuggla hehe
Tre saker du alltid har med dig? Nyklar,mobilen och ipoden hehe...standard grejer för mig..

Postat av: Jeanette

nämen vilken nice bakgrund:)..Kanske lika fin som min:P..hihihh..

Thx <3<3<3<3

Massa puss

2009-04-09 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer