Lista 1

Hur bor du: Med mamma och hennes sambo
Brukar du komma i tid: Jah brukar vara där för tidigt hehe
Vad hade du i din mun senast: Godis

Har du bra kondition: Nja den kunde varit bättre

Hur lång är du: 157 cm

Hur känner du dig just nu: Trött

Hur upplever du dig själv som person: Ehm snäll och knasig på mitt speciella sätt
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och Vitt

Kan du laga mat: Jhh de kan jag :)

Vad jobbar du med/pluggar du: Går hotell och restaurang- gymnasium

Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor,T-shirt,tjocktröja,Strumpor och underkläder

Har du någon fobi: Jah tyvärr

Hade du en bra kväll igår: Nja som vanligt

Vilket är ditt senaste inköp: En Hood tröja

Din favoritdryck på morgonen: Juice eller mjölk

Projekt just nu: Typ inga....

Vilken tid gick du upp idag: typ kvart i 9 skulle handla

Har du sovit i din egen säng inatt: Jah de gjorde jag

Vad hade du sönder senast: Hmm kommer inte ihåg

Senaste alkoholintag: X-ide,Vodka och vin

Har du haft mörkt hår: Eh jag har svart hår så jah

Är du morgonpigg: Sådär beror på...

Vem snackade du med senast: Mamma

Stjärntecken: Kräftan

Varm favoritdricka: Te

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coca cola eller Festis

Alkoholhaltig favoritdricka: Alltmöjligt

När gjorde du senast något riktigt dumt: Hmm kommer inte ihåg

När hånglade du senast: Jah :P

Saknar du någon just nu: Ahhh :(

Gillar du dokumentärer: Nja sådär

Vilka språk kan du prata: Svenska och Engelska
När fikade du senast: Förra helgen

Vad ska man göra för att få dig förbannad: Irritera mig ordentligt fråga för mkt om för privata
Skriv ditt tredje senaste mottagna sms: Aa joo helt sant nej gud nej jag har inte varit sur på dig inte alls :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer