Samma sak nu igen "/

Jah nu har jag " vaknat " eller har varit vaken hela natten igen
Suck sov igår på eftermiddagen när jag kom hem ifrån skolan men ändå liksom..
De få timmarna kan jue inte räcka...eller tydligen så gjord dom de.
Käkade en fett god avokado sallad igår till middag som jag gjore själv :)
Ahh ikväll äre studenskiva...äntligen har studentskivorna dragit igång för mig oxå
känns som om alla andra ha gått på skivor och jag har bara väntat och väntat.
Äntligen så är premiär dagen här.
De kommer bli galet roligt hoppas jag
Jag tror de kommer vara ganska många där som jag känner förutom mina kompisar.
Börjar skolan 11.55 så kan jue sova några timmar sen som jag kan.
Mösspåtagning imorrn får se om man går på de där asså..
Har ont i halsen inte så himmla roligt inte...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer