Skolan 16/4

Hej nu är jag i skolan och sitter och jobbar hehe eller "jobbar" snarare
orkar inte göra nått egentligen men kollar runt lite här och där..
Ehm jah sen ska man hem till morbror och hänga där
funderar på att dra hem snart orkar inte med morbrors tjat hela jävla tiden...
Behöver lite lugn och ro runt omkring mig utan tjat osv behöver sova ut utan nån jävla väckarklocka som väcker än pcjh står på i typ 15 min utan att min kusin vaknar ens.
Visst jag sover dåligt hemma men när jag väl sover så sover jag bra..
En killkompis skulle typ hjälpa mig att få bra sömn igen får se när de händer som han lovade får smsa och kolla sen vad han säger....de är jue så jävla mycket runt omkring som gör att de blir lite mycket och jobbigt.
Aja nu är allt som de är..
Hej sålänge...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer