Stadium snart...

Hej tänkte bara skriva lite snabbt om dagen osv
Inatt så va jag vaken hela natten sov jue så mkt igår så inte så konstigt
Äsch får sova sen om jag är trött
Har varit och handlat lite mat och ska till Stadium snart och köpa en väska som
jag kan ha med mig om jag åker till morbror och bär där ett tag behöver lite annan miljö
då kan man åka till morbror de uppskattas där
Ajja de va bara de jag ville säga de kanske hamnar nån liten dikt/text på bloggen sen
Vad tycker ni om nya designen?
Jag tyckte den va grymt fin är fett glad att jag hittade den.
Men ska fixa till lite som vanligt när de gäller mig.
Ajja hej då sålänge...
Tänkte kanske kolla på Rädda Willy filmen sen om jag är hemma tills dess men de tror jag att jag är...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer