Tre saker...

Tre saker jag inte förstår mig på:
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Böcker,Pennor och en massa grejer...
Tre saker jag gör just nu: Kollar på tv,Sitter framför datorn och ligger i sängen
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Tre saker jag kan: Sova(fast de är lite problem ibland har sömnproblem),Vara snäll och vara förstående
Tre saker jag inte kan:
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Dina kompisar ifall de behöver prata av sig,
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Nått språk,vara mer öppen inför nya saker och
Tre favoriträtter: Pasta med köttfärssås,Grekiskst och Pasta med kyckling

(skriver sen eftersom om jag kommer på nått mera)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer