Lite frågor

20 frågor om sex och kärlek:
 
1. Är du singel nu? Ahh
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Självklart jämt
4. När hade du sex senast? Hmmm
5. Är du kär nu? Jah
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Nja inte vad jag kan komma på
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej
10. Haft sex på fyllan? Nej
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det?  Nej har menat de alla gånger...
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Jah
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Nej
14. Somnat gråtande pga kärleken? Jah typ
15. Varit på en blind date? Nope
16. Varit otrogen? Nej
17. Ångrade du dig? Nej
18. Har du lätt att bli kär? Nja vet inte riktigt kanske..
19. Har du någonsin varit kär? Jah några gånger
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? -

20 frågor om kompisar:

1. Har du nån bästa vän? Nja flera bra kompisar...
2. Är du ofta med dina vänner? Nja beror på...
3. Vad brukar ni hitta på? Typ hänger,snackar lite allt möjligt...
4. Bästa minnet med nån vän? Finns många :)
5. Säg namnen på någon riktigt bra vän? Lotten,Camilla & Kristina mm...
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja de kan jag och de är jag glad för
7. Har du hatat din bästa vän? Nja hatar några kompisar som jag har haft....
8. Litar du på din bästa vän? Litar inte på så många...men några...
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Nja en kompis förstörde för mig..vi är inte kompisar längre
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ahh verkligen mådde skit av hennes beteende...
12. Vart bor din bästa vän? Nära mig :)
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nja inte direkt beror väl på..
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Nja kanske dragit nån vit lögn eller inte sagt nått..men inte direkt ljugigt
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ahh jävla idiot asså man ljuger inte för sina kompisar på de sättet...
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej tror och hoppas inte de
17. Vilken kompis var du senast med? Camilla..
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? Ahh om de behöver hjälp eller så
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Jag va mest med Jeanette när vi gick i skolan..
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Ericson (sen 6an) och Lotten (sen 7-8an)

20 frågor om boende:

1. Bor dina föräldrar tillsammans? Nope
2. Om inte vem bor du mest hos? Mamma
3. Har du eget rum? Jah
4. Egen dator? Jah
5. Egen tv? Jah
6. Egen DVD? Jah
'7. Boxer? Nope
8. Internet? Jah
9.Vilka färger går i ditt rum? vit/gråa väggar,svart,röt lite olika..
10. Har du kalsonger på din golvyta? Ja det har jag nog med all säkerhet
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Jah 2 pers man får säkert plats flera beror på hur man sover..
12. Är köket stort? Nja inte så stort lagom för oss
13. Ismaskin? Neh skulle vara nice att ha
14. Micro? Jah
15. Glass i frysen just nu? Nej tyvärr
16. Fler än en toalett? Jah två st
17. Badkar eller dusch? Båda dusch på nedre plan och badkar på övre
18. Tvättstuga? Nja vi har ett rum där tvättmaskinen står
19. Balkong? Nope
20. Bra grannar? Snackar inte med båra grannar förutom att säga hej typ...
Postat av: Ellis

Jag är ingen morgonpigg människa så jag brukar vanligt vis vakna efter ett och det ogillar jag starkt - hela dagen dör liksom.. Men vaknar jag tidigt måste jag typ "sova middag" för att orka.. så hur jag än gör blir de fel..



Och sova gör jag så fort jag fått en kudde o sätta huvudet på.. haha

2009-08-10 @ 18:21:01
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer