Sommarlista...

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? Fyllde 19 och va sjuk när vi va bortresta..
Vad önskar du att du gjort mindre? Önskar nästan att jag hade mer att göra... 
Hur tillbringade du midsommarafton? Hemma
Blev du kär i sommar? Behövde inte bli mer kär än vad jag va...
Hur många förhållanden? Hemligt
Favoritprogram på tv? That 7´s show,How I meet your mother mm...
Bästa boken du läste i sommar? Läste ingen bok i sommar
Dog någon som stod dig nära? Nej
Vilka länder besökte du? Va bara i sverige
Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? Vännerna...
Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? Många datum
Största misstaget? Ehm kommer inte på nått
Har du varit sjuk eller skadat dig? Ahh hade feber i nästan 2 veckor..
Bästa köpet? Kläder ifrån favvo affären..
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder tror jag
Gjorde någonting dig riktigt glad? Vännerna
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? Många olika... 
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? 
Nja lite både och
Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mer vänner och tagit de lugnt osv...
Något du önskade och fick? Ehm lite filmer och kläder..
Något du önskade dig men inte fick? Hmm kommer inte på nått
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? Ehm inte så mkt..tog de lugnt
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? vet inte riktigt
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009? Slapp och osv
Vad fick dig att må bra? Vännerna
Vem/vad saknade du? Hmm kommer inte på nått direkt
Sommarens besvikelse? Ehm att vara sjuk inget jag ville direkt...
Sommarens bästa? Vara ledig utan att tänka på tiden osv
Sommarens snällaste? Kompisarna iafall vissa
Postat av: Valentina

Aa, håller med!

Man ska inte kunna tvinga barn till att göra något de inte vill.

Mamma säger att jag inte borde gå om jag inte vill, men nu så har de från skolan tjatat på henne så nu blir jag tvungen :'(

Usch, vad jag hatar lärare och skolan!

Längtar tills jag blir stor, skaffar mig ett jobb och bara slipper alla studier och annat skit.



Hur går ditt liv då?

2009-08-14 @ 23:03:21
URL: http://valentinabaric.blogg.se/
Postat av: Valentina

Håller med om att de verkligen är dumma...

Skolan är en friskola, så...

Håller inte riktigt med om att den är ''fri'', haha.

När jag pratade med dom på telefon så sa dom ''Tyvärr, du måste. Du är tvungen. Du kan inte bestämma det, tyvärr...''

Riktigt taskiga är de!

Det är som att gå till en främling på gatan och säga ''Nu bestämmer du över mig.''

Jag menar, även om jag går i den skolan så är de inte mina föräldrar.

Konstiga människor... :S

2009-08-14 @ 23:30:24
URL: http://valentinabaric.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Tackar :) Den är lite annorlunda och rolig tycker jag :)

2009-08-14 @ 23:45:27
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Valentina

Exakt.

Det är några till som har valt att inte följa med.

Förresten, såg du min lista på inlägget under?

Toapapper osv.

Jag menar, vem vet var de tar oss?

Dessutom så står det på deras hemsida att man ska paddla i 5 timmar!

Seriöst talat? ORKA.

En annan grej är också att jag inte är van att vara hemifrån, och nu så vill de att vi ska vara borta 1 dag & ½.

Känns inte så kul.

De gör de tydligen för att vi ska ''lära känna varandra.''

Om de vill att vi ska lära känna varandra så skulle de kunna ta oss till ett ställe där vi kan sitta ner och lära känna varann!

Hur ska man göra det när man ständigt ska paddla, gå till fots flera kilometer, osv?

Asså det här är helt sjukt.

2009-08-14 @ 23:47:12
URL: http://valentinabaric.blogg.se/
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Tack igen, hehe kul att du tycker det.

2009-08-15 @ 00:07:42
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Valentina

Hahahaha, tänker vi med samma hjärna, eller? XD

Tycker samma sak!

Aa, jag vet!

Plus att det går åt en massa pengar, sovsäck, liggunderlag, och dessutom så vill de ha 100 kr som de kan stoppa i sin egna ficka :S

Håller med min kompis när hon säger att ''De tvingar dig att följa med eftersom de vill ha pengarna.''

HAHA, aa det där om paddling...

Ja, du...

Riktigt konstigt är det iallafall.

Förhoppningsvis så ringer de igen på måndag, ska försöka tala ur mig återigen.

Men jag kommer nog bara höra samma sak igen, nämnligen ''Du måste, tyvärr.''

Det är så att man vill gå och smälla till dom i fejset, haha.

De har iallafall skruvar lösa, inget vett i huvudet.

2009-08-15 @ 00:09:51
URL: http://valentinabaric.blogg.se/
Postat av: Valentina

Jag är nog tvungen att följa med tyvärr :(

Jag har varit upprörd hela dagen och klagat och tjatat.

Mamma säger nu att jag måste åka med eftersom hon inte orkar med mera tjafs och tjat.

Så nu är jag skitsur och ignorerar henne.

Livet suger för mig just nu.

Jag hatar det!

Urk....

2009-08-15 @ 19:22:52
URL: http://valentinabaric.blogg.se/
Postat av: therese

haha,ja det kan jag hålla med om!

2009-08-15 @ 19:55:59
URL: http://rrrosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer