10 kan,14 har,20 vem..

Skulle du vilja vara längre?
Ahh lätt...
Skulle du vilja väga mer?
Nej de behövs inte...
Skulle du bli ledsen om din pojkvän gjorde slut om du har någon?

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Kanske de kanske ;)
Skulle du vilja dricka dig full just nu?
Nope...

TIO KAN...
Kan du röra på öronen?
Jah lite
Kan du slicka dig på näsan?
Nope
Kan du kolla i kors med ögonen?
Jepp
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja
Kan du vara på fest utan att dricka?
Japp de kan jag
Kan dina vänner lita på dig?
Självklart om de känner så...
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Jah varför inte men piercar heller ögonbrynet hellre ;) snyggare och syns mera..
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Japp inga problem

Fjorton HAR...
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Jah lite hemligheter måste man jue få ha
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig?
Jepp
Har du ett syskon?
Nope
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Har de säkert
Har du redan tröttnat på de här frågorna?
Nerrå inga problem
Har du funderat på att någonsin testa droger?
Neh inte direkt...Vet folk som har gjort de så kan höra historier
Har du ljugit på någon fråga än?
Nope

Tjugo VEM...
Vem av dina vänner har du känt längst?
Matilda,Linda,Lotten mm
Vem älskar du?
Många
Vem pratade du senast i telefon med?
Mamma
Vem skulle du ge bort en miljon till om du var tvungen?
Mamma eller nån bra kompis
Vem är snällast i världen?
Många

Vem vill du prata med?
Vet inte riktigt...
Vem vet allt om dig?
Många vet mkt men inte allt...
Vem strulade du med senast?
Hehe håller de för mig själv
Vem kan berätta allt för dig?
De som känner att de kan lita på mig tror jag..

Vem kan du berätta allt för?
De flesta av mina kompisar...men väljer vilka jag litar på
Vem hatar du?
Hehe en person hatar jag mest...annars så ogillar jag bara folk
Vad blir ditt namn baklänges?
Eifos
Har du gjort en snöängel i år?
Nope brukar inte göra de nu för tiden...
Hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhus?
Ehm ingenting faktiskt...
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ahh läskigt...:P
Första sporten du gått på ?
Dans
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes såklart..men morötter är oxå gott faktiskt..
Vad längtar du mest efter till just nu?
Ehm kommer faktiskt inte på nått...kan jue ändra sen om jag gör...
Hur gammal har du tänkt bli?
Lagom gammal...
Har du haft vattkoppor?
Nope inte vad jag vet
Vad drömde du i natt?
Va vaken hela natten så drömde inte nått
Vad åt du senast?
Potatisgratäng,pannbiff och bearnaise sås (matväg) annars ostbågar
Höga eller låga strumpor?
Låga
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ahh om de inte är samma som nån annan gång
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Är du mörkrädd?
Nja lite kanske
Riktig gran eller plast?
Riktig men vi har plast... heh
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt annars kan jag inte sova...
Godaste drickan till frukost?
Apelsinjuice eller mjölk
Vill du bli president?
Nej
Duscha eller bada?
Båda är nice...
Har du gråtit i skolan någon gång?
Ahh en gång men kunde inte hålla tillbaka tårarna va fett lessen
Hur tar du dig till skolan?
Behöver inte gå till skolan längre...men förut så vare buss..
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nope
Sjunger du på toa?
Hehe nej
Vilken färg har din jacka?
Vit
Är du höjdrädd?
nja lite kanske
Vilket land vill du åka till?
Nya zeeland
Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Vad ska du göra NU?
Kolla på Vakna med the voice
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ahh ibland...beror på hur man ser de..
Har du sett din bästa vän gråta?
Ahh eller en av mina bästa vänner
Vilka vitaminer åt du när du var liten?
Inga eller de som va i maten annars inga
Har du varit med i en rättegång?
Nope
Är du polare med grannarna?
Nope har varit med en granne men inte längre...
Vilka språk talar din mamma?
Svenska,Engelska
Vilka länder har du bott i?
Sverige och Indien...
Senaste piercingen?
Örat
Har du äggat någon?
Nope men skulle lätt vilja hehe
Har du varit utomlands?
Javisst
Var är dina syskon just nu?
Har inga
Vad var den senaste drömmen du minns?
ehm nån konstig vare..
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
"Neä svara du så svarar jag:P"
(har raderat lite sms)

Postat av: Sofia

Svar: jag tycker inte att de lämnar ut tiillräkligt mycket i filmerna, film 5 fick man inte med ens hälften av allt som är viktigt i boken!

2009-08-24 @ 12:22:37
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Postat av: Johanna

sv;

Haha, jodu ;) Inte dåligt alls!

2009-08-24 @ 15:23:01
URL: http://johannahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer