Äntligen helg :)

Hej
Åh de är så skönt att de äntligen är helg :) är galet trött sov ingenting inatt..hehe låg och smsade med folk istället :)
Verkligen en efterlängtad helg som behövs :)
Nästa vecka är de lov vi funderade på att praktisera så kan man vara ledig sen men känner att ja behöver ledigt och träffa kompisar om de har tid som alla inte har riktigt men men de får man väl stå ut med. Kan jue inte begära att de ska springa efter mig liksom hela tiden bara de att man inte har träffat dem på ett tag men de ska vi göra nu tycker jag :D
Jah idag så vare jue praktik som vanligt. De är så knasiga på våran praktik.
De är en kille kan skriker typ jämt haha bra att höra vart han är nånstans så kan man springa därifrån innan man får tinitus hehe....
Nej men de har rätt häg musik oxå. Typ turkisk musik så man fattar jue inte ett ända ord haha...
Så håller mig mest där de har vanlig radio på haha...
Nästa vecka är de fettisdagen då skare ätas semlor hehe not...Åt semla förut på praktiken så är typ trött på semlor haha..Kanske orkar en liten semla ;) Eller not en stor ska jag ha :)
Så vad ska man göra i helgen typ ingenting blir de väl som vanligt.
Ajja ni får uppdatering sen ;)
Hej sålänge ....slänger in mitt horoskop för dagen...de är typ min grej nu att skriva horoskop hehe de som inte vill läsa behöver inte de så..:P

Kräftan
Du har en besvärlig uppgift framför dig -
men även hjälp du kanske inte hade kalkylerat med.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer