Fettisdagen...

Hej idag är de fettisdagen hehe
Vaknade typ 4.50 sen kunde jag inte somna om och de vart jag så jäkla irriterad över "/
Men men de kan man jue inte hjälpa sen gick jag till praktiken..
Vi fick hålla på med semlor på praktiken gud va MÅNGA vi gjorde :O
Shit jag är alldeles trött på semlor nu.
När vi kom hem ifrån praktiken så gick jag ut med jeanette och Buster..
Jeanette är hundvakt så gick ut med dem lite och hängde med Jeanette :)


Kräftan
Dina intuitiva och sidor accent­ueras.
Möjl­igen planerar du att förverkliga en dröm du länge haft.
Postat av: jeanette=)

hahha:)<3

2009-02-24 @ 19:39:44
Postat av: jeanette

nu läste jag din blogg, nöjd???:)

2009-02-24 @ 19:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer