Fortsättning Katjaa...

Hej igen :)
Nu har dagen gått och de har varit superroligt :)
Katja kom hem till mig vid typ 11.30 och så satt vi i köket och snackade lite om livet och vad som har hänt osv :)
Sen gick vi upp på mitt rum och kollade på bilder på datorn :)
Sen såg Katja att jag hade Sex and the city-filmen så frågade hon om vi kunde kolla på den.
Såklart kollade vi på den...den är jue bra :)
Fast jag typ höll på att somna typ hela tiden...Förlåt Katja "/
Va bara galet trött och typ halvlåg ner "/
Sen så drog vi iväg till stan och hämtade bio-biljetterna på biografen efter de så va vi lute hungriga så vi gick till Mcdonald´s och käkade mat :)
Jag tar jue alltid samma som vanligt haha och så köpte vi glass :) 
 Juste Katja du ska få dina pengar får inte glömma de sen ;)
Fast jag brukar inte glömma sånt så.. ;)
Juste glömde berätta vilken filk vi såg....
Vi såg bröllops duellen den va jue jätterolig :)
Skådisarna va bra,filmen va rolig och sällskapen va jue såklart bäst :D
Kunde inte bli bättre ;)
De här måste vi jue göra om eller hur Katja? :)
Vi båda ville jue se nån film som går typ snart vi får ta och se den ;)
De va skönt att komma ut lite brukar faktiskt typ aldrig vara i stan av nån konstig anledning
Vet inte varför har bara inte blivit så :S
Får börja åka till stan oftare de finns så mkt roliga grejer och affärer där :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer