Måndag 16/2-09

Jah så va de måndag igen
Vad har man gjort i helgen...Jah typ ingenting skulle kanske träffat kompisar men de blev inte av
Igår så ringde min morbror vid typ 12.30 då hade jag typ vaknat somnade sent :/
Så frågade han om jag ville vara hos dom på dagen och jag hade inget för mig så jag sa Ja dirket.
Så vi åkte och hälsade på mormor och fikade lite med henne.
Efter de så åkte vi till kyrkogården där min morfar ligger och tände lite ljus.
Sen så åkte vi hem till morbror och fikade och snackade lite om livet osv.
Jah så jag va hemma hos dem till vi skulle äta middag hemma.
Sen så ska jag nog träffa dem nu i helgen som kommer kanske
Får se vill träffa mina kompisar oxå :) men de kan typ aldrig :(
Så då tänker jag då kan jag hänga hos min morbror om ingen kompis kan göra nått.
För att få dagen att gå.
Men men nästa vecka är de lov va? Jah då är de vecka 9 då är de lov.
Jag ska nog praktisera då så kan man ta lov sen en vecka innan skolan börjar softa och sova :D
Annars så är man så seg liksom orkar inte gå upp osv kan man lika gärna ta alla veckor på praktiken först och sen softa :)
Vi får se hur vi gör :)
Jag kan jue träffa kompisar efter praktiken iafall om de vill :)
De är jue inga problem de...bara att man inte kan göra nått så sent på kvällen eftersom vi börjar 8 på morronen.
Vi frågade om vi kunde börja 9 men de sa nej tyvärr :( lite irriternade men men ska inte klaga ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer