Sova :)

Idag har jag gjort så mkt...
Somnade vid 8-9 imorse kunde inte sova någonting inatt :(
Vet inte varför riktigt men låg och tänkte en massa och lyssnade på lugn musik tänkte att musik hjälper.
Men men där hade man fel
Jah så kollade lite på tv imorse sen så somnade jag och sov typ hela dagen de va super skönt.
Eftersom jag har sömnproblem som ni kanske märker så är de väldigt skönt när jag väl kan sova.
Jah jah..men nu börjar sportlovet imorrn :)
Då ska jag bara tare lugnt och träffa kompisar :)
De ska bli superskönt och vila upp sig lite sova om nätterna.
Får se om de blir någon ändring.
Just nu så kollar jag på Beck - Advokaten och fixar lite med min blogg får se om den kommer bli lite snyggare :)
Så hoppas på de tyckte den va ganska tråkig förut hehe....
Efter Beck ska jag nog käka nått kanske känner mig lite hungrig nu faktiskt :/
Sen ska jag kolla på One tree hill och Gossip Girl som jag spelade inte när de gick tidigare idag eller ikväll..:)
Hej sålänge ....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer