Fredagen...

Idag så har jag hängt med Camilla medans hon har packat för att åka till landet...
Kommer sakna dig mycket :(
Men vi ses i augusti sen...
Längtar till jag åker till Gotland sen...Vart sugen på att åka när jag såg Camilla packa sina saker...
Började dagen med att käka blåbärspaj..lovade att skriva receptet....skriver i nästa inlägg... ;)
Sen kom jag hem och chillade och käkade mat..efter jag hade varit hos Camilla såklart...
Sen jag kom hem har jag typ fixat in låtar i min Ipod...de tar superlång tid att göra de eftersom de va galet mycket låtar...hehe får göra de lite oftare så blir de inte så jobbigt och tar inte så lång tid...hehe...
Senare idag blire ska vi till Nacka forums centrum...har en massa rabatter ..hoppas jag hittar en massa saker..ska köpa mycket saker :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer