20 Frågor...

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Hehehe ärligt vet inte riktigt..hehe.. 
2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Seriöst ingen aning... typ nånstans där de är fint och jag trivs
3. Finns det något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Många saker....
4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Har många favoriter...
5. Prenumererar du på någon tidning?

Ehm Frida-tidningen...tycker den är fett rolig..hehe...kanske ska sluta
6. Vad fick dig att börja blogga?

För jag va nyfiken på vad alla såg i att blogga och för att skriva av mig...
7. Har du några stora planer detta nya år?

De va ta studenten men de har jag jue gjort...de blir väl Körkort..hehe
8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Köbekaugor? hehe...käkar de brödet som köps hem...
9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Cancerfonden eller nånting sånt...
10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Hund och Fiskar
11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Till den tiden som jag mådde bäst
12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Säkert nått klädesplagg som jag inte har användt hehe...
13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Många...va inte så intresserad av skolan alla gånger..
14. Har du några inplanerade resor det här året?

Ehm till Gotland i sommar annars inget...
15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)'
Ehm...
16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Jah ibland men tycker inte att den är så intressant...
17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nope kollar på plagget och om de passar mig.. :)
18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

Ehhh
19. Svär du ofta?

Nja kanske lite för ofta om ajg måste vara ärlig hehe.
20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Där mina kompisar är och där den jag gillar är i hans famn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer