Centrum helg...

Jah de vart en cetrum helg denna helg...

Lördag:
Jah inatt hade jag inte sovit nånting...
Så imorse så ville mamma åka till nått centrum...
Så då åkte vi 3 till Nacka centrum...
Har aldrig varit där..
De had en fett cool affär som hette New Yorker
Jag typ älskade den affären fast fett mkt kläder som hade min stil och som jag gillade...
Hade lätt kunna köpa upp hela butiken nästan...
Men jag va galet trött eftersom jag inte hade sovit nånting hela natten så gick runt som en zombie hehe..
Men de gick lite bättre efter vi hade käkat lunch...vi käkade en fett god Hamburger tallrik :)
Jag köpte en skjorta och 2 t-shirts skit snygga kan lägga upp foton sen..:)

Söndag:
Idag så ville vi åka till nått centrum idag igen..hehe..
Så vi bestämde oss för att åka till Upplands Väsby Centrum och kolla runt lite..
Jag hittade ett långt linne de va skitsnyggt...
Men sen när jag provade de hemma så kommer mamma alltid med dumma kommentarer :(
Sen så åkte vi till Coop som va gammla Obs..och kollade efter lite grejer..sen så åkte vi till Barkarby handelsplats eller som jag säger Outlet...visst de är inte outlet de som är utanför grindarna men jag tycker de...folk förstår om man säger Outlet och menar nån affär som inte ligger innanför grindarna.. så vi kollade där oxå efter samma sak..hehe...
När vi kom hem så fixade jag tzatziki till middagen ikväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer