Ännu mera frågor

Lovar du att vara ärlig? Självklart :)
Du heter: Sofie
Smeknamn: Har typ inga...
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hmm..Eric Clapton - Tears in heaven
Beroende av: Alltmöjligt  typ: internet,vänner ahh de mesta
Vem behöver du mest just nu: En viss person behöver jag mest :(
Vad tror folk om dig? De flesta har sagt att de tror att jag är snäll och rolig :)
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon faktiskt :)
Vad säger du för att imponera på någon? Beror helt på vem de är
Hur imponerar man på dig? Va dig själv bara så ska allt nog gå bra
Brukar du skratta för dig själv? Ahh tyvärr...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Sova där.
Vilken är din favoritmålning: Inte så intresserad av sånt...
Var bor du? Sthlm
Trivs du där: Nja sådär
Äger du några converse: Japp :)
Sprit, cider, vin eller öl: Allt lätt ;)
Brukar du bli för full: Nope
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk imot något: Ahh
Har du haft sex idag: Neh tyvärr :P
Nästa mål i ditt liv:
Oj oj många saker
Hur svarar du i mobilen: Hej,Hallå
Vem ringde du senast? Fredde
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hej jag är framme hos dig nu :P
Antal timmar sömn inatt: Typ 10...hade inte sovit nått natten innan så va galet trött...
Sov du ensam: Jah
Tycker du om din pappa: Jah älskar honom :)
Brukar du komma i tid: Jah ibland kommer jag för tidigt..
När mår du bra: När jag är med vissa av mina kompisar
När blev du fotad senast: Ehm nån vecka sen på praktiken...
Hur känner du dig nu: Ganska trött hehe men ändå pigg :S
Vanligaste färg på dina kläder: Typ svart och vitt typ...
Vad tycker du om fötter: Hehe de går man med ... 
Är du smart: Jah smart nog :)
Var du aktiv i skolan: Ahh...
Vad saknar du: Massa saker..vänner ahh vänner...
Hade du en bra kväll igår: Nja sådär...
Favorit dryck på morgonen: Apelsin juice,mjölk eller cola :P
Rakar du benen: Ehm jah..
När brukar du oftast gå och lägga dig: Lägger mig typ 21 och kollar på tv men somnar typ senare(sömnproblem)
Är du blyg? Beror på med nya personer så är jag oftast de...om jag inte känner mig avslappnad
Sysslar du med någon idrott: Nope inte längre...
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll...Mail går jue fortare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jah självklart :)
Har du spytt offentligt: Nope
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hehe ha sex :P
Är du nöjd med ditt liv: Nja skulle vilja ändra på lite grejer annars så äre väl bra....
Är du bortskämd: Nope...
Vad gör du i morgon: Ledig men ska käka lunch med en kompis i skolan och snacka lite..
Vad är det värsta du vet?
Mkt saker tyvärr
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? De beror helt på
Vad behöver du just nu?
Sova,Vännerna,En massa svar på olika frågor "/
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Oj de finns många som är bra förebilder
Vad längtar du till? Många saker :)
Har du bra vänner och äkta vänskap? Självklart :)
Vad använder du för shampoo? Head & Shoulders
Vad är det finaste du fått? Mkt :)
En speciell dag du minns: Många dagar :)
Hur gammal är du: 18 år
Tycker du om någon just nu: Vännerna och många mera :)
Om fem månader: Är de augusti hehe
Du samlar på: Ehm ingenting nu...men har samlat på kapsyler,kulor
Gröna eller röda äppeln: Båda är lika goda..men äter inte äpplen så ofta
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Typ ingen smsar kompisar ibland
Gillar du golf: Nope testade förut och spela men de va inge roligt
Vilken tid gick du upp idag: 9
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: Japp
Vad ska du göra ikväll: Kollat på Beck och sitta framför datorn :P
Är det okej att gråta: Självklart inget fel de är mänskligt
När grät du senast: Typ igår tror jag...
Laddar du ner musik och film från Internet: Hmm...
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara dem och shoppa grejer som jag alltid velat köpa :)
Bär du glasögon eller linser: Glasögon har jag på mig hemma när jag kollar på tv
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej bara man tycker själv att kläderna är snygga så
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika beror på om vi åker nånstans eller så..men typ 9-10
Har du piercing: Öronen
Vill du gifta dig: Självklart :)
Vill du ha barn: Jah
Solar du ofta: Nope håller mig undan solen hehe
Är du bra på att laga mat: Jah tror de
Gillar du att dansa: Nja beror på med vilka :P...
Är du flygrädd: Nja nej...
Hur vig är du: Jah rätt så..
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk,Cola mm
Vilken är din favoritglass:  Har många favoriter :)
Tror du på ett liv efter döden: Nja
Tycker du om sushi: Nja sådär inte min favorit men de kan jag äta :)
Vad äter du helst när du ser på film: Chips & dip, ostbågar,popcorn eller godis :P beror på vad man vill ha
Bor dina föräldrar tillsammans: Nja inte direkt..
Har du tandläkarskräck: Nja inte så...Hatar när man ska ta kort på tänderna "/
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Nja lite av båda tror jag..
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ahh tyvärr
Biter du på naglarna: När jag är stressad eller irriterad över nått
Röker du: Nope
Hur ofta tränar/motionerar du: Nja lite dålig på sånt där..men tränar ibland :)
Senaste låt du hörde: Kate Voegele - No good grymt bra :)
Vad gör du på helgerna: Hänger med kompisar och familjen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer