Helgen :)

Oj oj oj den här helgen den har varit händelserik :)


Fredag:

Då gjorde jag inte speciellt mkt skulle dra på bio men de blev inte av...
Satt hemma och tog de lungt och kollade på tv satt framför datorn...


Lördag:
Min morbror kom hem till oss och fixade vårat internet de krånglade lite "/
Sen efter han hade gått så drog vi till vällingby och shoppade lite jag hittade 2 böcker
och jag är inte en sån som läser böcker...Hehe har väldigt svårt för att läsa vet inte varför.
Har bara läst typ 2-3 böcker i hela mitt liv.
Sen fick vi ringa till min morbror igen och säga att internet inte fungerade så då kom han igen och försökte fixa internet och lyckades Halleluleja :)
Han kom till oss med min kusin Emma *suck* tänkte jag
De kom samtidigt som vi städade hehe städa lite i mitt rum...
Sen vart de tjafs och bråk som vanligt i vårat hus.
Sen på kvällen så smsar en killkompis och frågar ifall jag vill hänga på bio..
Jag bah: Ahh visst vilken film?
Sen va jag inne på msn samtidigt så snackade jag med en annan killkompis som skulle hänga på...
Han sa att de skulle se på Valkyria jag kollade på trailen på Sfs hemsida men den såg inte så intressant ut för mig så jag sa nej.
Direkt så ringer den andra killkompisen och övertalar mig...hehe
Fan vad jag är lätt övertalad :(
Sen efter filmen så drog vi hem till en av killarna och drack lite :)
Sen så hängde vi på en av killarna till bussen och helt plötsligt så följer vi med honom nästan hela vägen hem så vi va ute och gick hela natten...Herregud va vi gick...Och jag vart inte ens trött i bena förrens jag kom hem typ 6.40
Tog första bussen hem ifrån killkompisen :)
Egentligen skulle jag sova över men vi åkte hem istället..
Hehe lånade en killkompis tröja...Den är galet skön att ha på sig :)
Snacka om att han aldrig får tillbaka den om jag får bestämma hehe...:P
Nej den är lite för stor för mig men kan gå med den hemma :)
Ger tillbaka den nästa gång vi träffas..lär jue inte bli förrens skolan börjar kanske :(
Men hoppas de är lugnt han sa de så...:P

Söndag:

Jah som sagt jag somnade vid 7.30 på morronen och vaknade vid typ 13.10 och gick upp och åt .
Tänkte om jag somnar om så sover jag till typ 16 tiden "/
Nej men sen kollade jag på film typ efter jag hade vaknat iafall ett tag efter.
Kollade på Patrik 1,5 haha...de när rätt rolig...
Med Gustaf Skarsgård & Torkel Pettersson...Dom är roliga och bra skådisar :)
Jah sen vare dags att laga middag..sen nu sitter jag här och kollar lite på Beck...
Ska käka lite glass och kolla på One tree hill och Gossip Girl..som jag spelade in..hann inte se när de gick på tvn så spelar oftast in för att kolla senare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer