Sömnlöst och centrum...

Hej
Idag så va jag galet trött har inte sovit nånting inatt...De börjar tyvärr bli en vana för mig att inte sova på nätterna.
Liksom va fan snart börjar skolan och jag trodde att ja kunde fixa mina sömnproblem men de har inte gått så bra.
Men men inte så mkt att göra åt nu de är bara att ta allt som de kommer.
Idag så skulle vi till stinsen jag ville köpa 2 tröjor som jag hade kollat på förut som jag tyckte va galet fina :)
Så vi när vi va påväg emot stinsen så ändrade vi oss och åkte till Sickla centrum istället.
Har aldrig varit där så de var en helt ny upplevelse.
Mkt nya intryck :)
Men jag va galet trött typ gäspade hela tiden...
De va synd hade gärna gått runt där längre...
Iafall hittade mina 2 tröjor och jag köpte dem :)
Och så hittade jag en jacka om vi alla tyckte passade mig så köpte den oxå men de va inte menningen vi.
Men men så kan de bli ibland...Jag är bara glad och nöjd men är skylldig mamma pengar för allt tyvärr :(
Mamma betalade sålänge så när jag får pengar sen så ska jag ge henne de sen.
Tänk att man nästan alltid ska hitta fina saker när man inte har pengar :(
Hittar typ alltid grejer som jag skulle vilja köpa när jag inte har tillräckligt med pengar "/
Jah vi tog en sväng förbi Jakobsbergs centrum för att kolla lite grejer...
Sen drog vi hem jag va galet trött och törstig hade inte druckit nåntin på hela dagen...
Så jag drack Cola när jag kom hem så galet gott typ älskar cola :) Är typ cola beroende eller nånting sånt "/
Men sen så gick jag och lade mig och smsade med Jeanette lite sen så typ somna jag lite innan middagen.
Jah sen vare middag och nu sitter jag här framför datorn...

Ska fixa om min blogg lite men har inte orken just nu men ska göra de :)

Annars så är jag ganska nöjd med den som den ser ut :)

Kanske lite små detaljer som kan fixas men som sagt de gör jag sen...hehe nån gång :P

Imorrn äre söndag vad ska man göra så..hmm..kolla på one tree hill och Gossip Girl iafall :D
Sen får vi se hur dagen blir ....fan va långt inlägg de blev..hehe säkert mitt längsta...:P

Gårdagens horoskop....
Kräftan
Ett visst mått av framfusighet kan nu betala sig för Kräftan
 - men bara om du varit förutseende nog.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer