Ännu mera listor...

KÄRLEK:


Är du kär just nu? - Jah

Har du någon kille just nu? Nope

Har du dumpat någon? - Nope

Har någon dumpat dej? - Nja

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej verkligen inte..

Vem kysste du senast? - Hehe de du :P

Vem kramade du senast? - Nattis

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Skulle inte tro de va...


SKOLA:

Är du duktig i skolan? - Jah..rätt så..de finns väl värre

Har du bra betyg? - Ahh rätt så...

Har du fått göra om ett prov någongång? - Jah

Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Japp

Sköter du dej i skolan? - Jah går till skolan när jag ska om jag inte är sjuk...

Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ahh de har jag gjort..

Haft mobilen på lektionstid? - Jah

Fått skäll av en lärare? - Nja kanske inte skäll men en lärare har sagt till mig..



FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - Mamma,Mammas sambo,Morbror med hans fru och 2 barn sen en mormor ..

Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Ah :)

Trivs hemma? - Nja inte direkt...

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej har inte vetat vart jag ska ta vägen så... 

Har skrikit och slagit din mamma? - Bara skrikit inte slagit gillar inte att slås..

Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nja mamma skäller alltid på mig...allitd äre nått...

Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Nope...

Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Nej inte alltid...



VÄNNER:


Du har vänner? - Ahh

Du brukar vara med? - Ehm de är olika

Vem/vilka var du med sist? -  Camilla och Christopher

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Klart de är jue ens vänner... :)

Är det okej att ha kill-kompisar? - Självklart killar är jue grymt roliga :D

Har du pussat någon av dina kompisar? - ahh eller de har pussat på mig...

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Neh

Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nja inte på senaste tiden men förut...

Du sminkar dej varje dag? - Nej

Putar med läpparna på kort? - Nej tycker jag ser ful ut då...hehe ler istället...

Tar kort på dina bröst? - Nope

Använder foundation på läpparna? - Nej

Super dej packad varje helg? - Nope har aldrig vart riktigt aspackad

Du har kysst en tjej? - Ahh eller mina tjejkompisar har kysst mig hehe...

Du plattar håret och har en typ av fjortisfrsyr? - Nej..men plattar håret för jag gillar inte när de är för lockigt...

Ditt hår e knallblont? - Nope svart




ALKOHOL:


Har druckit alkohol? - Jah

När drack du alkohol senast? I helgen

Vad var det för sorts alkohol? X-ide

Brukar du dricka alkohol? - Nja ibland när man känner före eller de är fest

Har du druckit öl? - Jah

Tycker du om öl? -  Nja de är okej...inte favoriten men okej...

Har du varit full? - Nja bara lullig.. hehe

KRIMINELLT:


Ange tre saker du snott? - Inget faktiskt

Är det okej att vara kriminell? -Nej verkligen inte..

Vill du bli kriminell? - Nope...

Varför gör du sånt här? - Jag gör ingenting...

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej...

har du suttit i fängelset? - Nej

Vill du hamna i fängelset? - Nej de verkar inte nice... :( 



DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Jah lite kanske

När grät du senast? - Ehm nån dag sen...

Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Ehm  

Du har slagit ner någon? - Nej

Du har skadat någon med flit? -Nej verkligen inte...

Har du någon viljat döda någon? - Neh..eller?

Vem bråkade du senast med? - Mamma



ÖVRIGT:


Motto? - Lev varje dag som om de vore din sista...

Film? - De finns många som är bra :D

Musikgenre? - Alltmöjligt

Lyssnade senast på? Dead by april - losing you

Var det här kul? - Jah rätt så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer