Listan du bara måste göra...

09-TEST.
GÖR DET, ANNARS KOMMER DIN SOMMAR ATT BLI ETT HELVETE
OM DIG

Namn -  Sofie
Bor - Stockholm
Syskon - Inga
Ålder - 18
Född - 10 juli
Ögonfärg - Mörk bruna
Längd - 157
Höger eller vänsterhänt - högerhänt
Stjärntecken - Kräftan
Hårfärg -  Svart
Födelseort -

DAGENS..

Saknad - Några personer
Kläder - Jeans,2 linnen och en tjocktröja..
Smink - Inget sminkar mig typ aldrig...
Underkläder - Bh & trosor
Mat - Pasta med köttfärsbiffar med sås
Göra sen: Tv och skoljobb
Godis - Inge godis idag...
Pinsammaste - Inget idag *tur* hehe

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - Nja inte min grej...
Tycker du om godis - Japp :)
Hur många gånger i veckan äter du godis - Nja de är olika beror på när jag är sugen...
Äter du oftast nyttig mat - Försöker hehe...
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nja har inte alltid gillat mitt utseende men men...
Du ger mycket komplimanger till andra - Jah när jag tycker de gör nått bra eller ser bra ut så självklart
Är du nöjd med ditt förnamn - Jah de är fint :) kort och bra :)
Du tycker att du själv är smart - Nja inte alltid men ibland så..hehe...
Har du bra självförtroende - Nja inte så bra ...
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - För många borde sitta mindre
Du tycker om att vara med killar - Jah killar är roliga och snälla :)
Känner du dina grannar - Snackar inte med mina grannar hehe...
Äger du några Björn Borg trosor - Japp de gör jag..fick i julklapp...
Hur många? - typ 4-5 st
Är du en Björn Borg-fjortis ?- Nej verkligen inte
Använder du BH: Jah
Gillar du skolan - Nja beror på....
Har du någon gång skolkat - Jah
Spelar du något instrument - Ahhh
Sporter/aktiviteter har du gått i - Har dansat
Har du några tatueringar - Nej men vill ha hehe...
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - olika men minst 1 gång..
Tycker du om djur - Jah :)

BRUKAR DU...

Sova - Ahh när jag kan...
Ta mediciner du inte borde ta - Neh gillar inte att ta om jag inte måste...
Röka - Nej
Snusa - nej
Skada dig - Nej
Klä dig i svart - Jah ibland
Lita på folk - Jah litar på några st..
Skada dig med flit - Nej verkligen inte...
Drömma mardrömmar - Jah ibland tyvärr
Gå i skolan - Ahh
Gå i kyrkan -  Nej inte om de inte är bröllop eller begravningar eller nått sånt...
Ljuga - Nja kan dra en vit lögn ibland men inte ljuga..sen behöver man jue inte säga allting heller..
Vilja dö - Nej

NÄR...

Åt du senast - 2,5 timmar sen...
Läste du ut en bok senast - Ehm ett tag sen.började läsa men har typ slutat..
Köpte du något senast -  Jah typ i helgen...
Vad? - Tårta och ostbågar...
Svor du senast - Svär typ alltid hehe...
Sjöng du senast - När jag kom hem ifrån skolan..sjunger lite för mig själv..
Klantade du dig senast - Hehe nja de va väl ett tag sen...

HAR DU...

För många vänner - Nej man tackar jue inte nej till flera..
Förföljelsemani - nej..
Någon annan psykisk sjukdom? - Nej inte vad jag vet..
Skadat någon? - Nej
Färgat håret - Nej
Några tatueringar - Nej
Egen dator - Ahh
Gjort bort dig rejält? - Hehe ahh...

ÄR DU...

Snäll - jah
Snygg - Nja inte vad ja tycker men men
Söt - Lite kanske folk har sagt de så
Kort - Lite kanske hehe...
Klantig - Hehe har väl mina stunder hehe..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer