Måndag igen :(

Hej så nu äre måndag igen
tänkte berätta lite om helgen:

Torsdag:
Mösspåtagning i skolan sn hängde jag med Camilla och sov över hos henne
käkade kinamat

Fredag:
Drog hem till Camillas pappa och kollade på film sen drog jag hem lagom dags till middagen

Lördag:
Letade efter studentklänning och hittade en faktiskt
Sen drog vi till jakan så mötte jag upp anna så skulle vi leta efter studentklänning till henne...
Efter vi hade letat så drog vi till Kista och kollade på bio vi såg Män som hatar kvinnor
Sen drog jag hem och kollade lite på Robinson.

Söndag:
Sov typ hela dagen från och till va fett trött..

Men imorrn äre studenskiva igen fett nice :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer