Min fredag

Jah min fredag den var fullspäckad hela dagen...
Först vare dra till skolan kl.9.00 började konditori lektionen
Idag fick vi laga lunchen själva vanligtvis så gör 2orna de men de hade praktiskt prov så då fick vi göra de själva..
De va ost och skink - paj
 
Slutade typ 14 tiden...så drog jag till centrum och mötta upp natta för vi skulle hänga en stund
innan jag skulle till på middag hos min kompis Linda.
Efter jag hade fixat present och hängt med natta lite så drog jag hem och bytte kläder sen så sprang jag nästan ut till bussen trodde jag hade missat den men jag behövde inte stressa egentligen hehe....Bara gissade på tiden..
Sen vare middag hos Linda :) Thai buffé supergott älskar de :D Älskar Lindas vårrullar :D
När jag väl va hos linda så skickade jag över lite grejer från folk telefoner så till slut så började min mobil att krångla suck den stäng de av sig och satte på sig hela jäkla tiden..:S
Trodde jag skulle behöva köpa en ny mobil men har inte riktigt sett någon mobil som jag har tycker är riktigt riktigt snygg tyvärr...Men fixade de nu hehe..raderade allt som jag hade skickat till min telefon så den krånglar inte nu längre
Sen så åkte jag til centrum igen för att möta natta igen så drog vi hem till natta för hon skulle byta kläder sen så skulle hon egentligen hänga på hem till mig men de blev inte riktigt så...jag åkte hem själv....
Jah de va min dag...jag va supertrött när jag kom hem hade inte sovit nånting på natten så inte så konstigt..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer