Seg dag...hehe

Jah idag vare en seg dag.
När jag kom till skolan så hade byggjobbarna tagit bort alla skåpen i omklädningsrummen
Fast lärarna sa att de skulle göra de på måndag.
Så mina grejer var borta men sen hittade jag dem tur de annars så hade jag inte kunnat vara med på konditori lektionen
Vi hade typ bakprov idag jag bakade saffranskaka och chokladbollar
Jah de vart fina de..
Så höll jue 2orna på och jobbade i korridorerna med att packa ihop grejerna i skåpen osv...
Skolan ska jue byggas om..visst jag slutar jue nu men måste nästan åka till skolan sen och kolla hur den ser ut om den blev fin..
Men men..de va en rätt rolig dag idag fast de kändes som om tiden gick super duper sakta... :)
Postat av: Balzary

Suger ju stenhårt att eleverna måste packa ner hela skolan >_>

2009-05-29 @ 22:59:40
URL: http://balzary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer