Inte riktigt beredd

Jah igår morse så va jag inte riktigt beredd på att mamma skulle ringa och sa att jag hade läkartid på Karolinska sjukhuset ( KS ) 10.30 när jag låg i sängen så skönt och kollade på The voice.
Så fick pallra mig upp efter the voice för bussen gick lite efter de hade slutat..
Va lite nervös inför läkartiden...
Men de är väl normalt antar jag.
Har inte varit hos läkaren sen jag va liten så de är klart att de blir nervöst att gå nästan en gång i veckan nu liksom för mina besvär som de tror att jag har...

Så jag åkte dit mötte upp mamma och gick dit där läkaren jobbade...
Mötet gick bättre än vad jag trodde hon va bra och lyssnade osv..
Sen efter de fick jag lämna lite blodprover...de börjar jag bli van vid att göra har gjort de typ varje gång jag har varit på läkarbesök...hehe...

Under läkartiden så pratade vi lite om min sjukhus bakgrund och sen så undersökte hon mig lite..
Hon kände lite på halsen och i halsen...lyssnade lite på hjärtat....
Hon tyckte att de slog lite snabbt då frågade hon om jag va nervös och jag sa: Ja...
då sa hon: de kommer gå över om en stund...
Andra läkare har jue kollat mitt hjärta och då har de inte sagt nånting så jag va nervös och jag kände att de slog lite snabbt men jag va medveten om att jag va nervös osv...

Sen fick jag gå till deras "labb" och lämna blodproverna...
Hon som tog blodproverna gjorde de väldigt bra :)
Väldigt nöjd med de andra gånger på vårdcentralen så har de gjort så ont...
kanske beroende på hur stor nål de använder oxå...

hej sålänge...skriver mera sen :)
Postat av: Anonym

ja de är kul.. Godmorgon på dig med.. Sovit gotT?

2009-10-16 @ 10:45:29
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Melle <3 Neah

jo då det är helt okej med oss.. :)

2009-10-16 @ 11:29:23
URL: http://allyouwanttoknow.blogg.se/
Postat av: issa

fin blogg du har!!:)

hoppas du får en underbar helg!



kika gärna in i min blogg och lyssna på mina egna låtar! jag rappar och sjunger :)

2009-10-16 @ 17:39:19
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de har jag.. hihi va gör du nu då ?

2009-10-17 @ 19:08:37
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer