Barnvakt...

Att vara barnvakt är inte alltid lätt inte...
Igår va jag jue barnvakt åt mina kusiner Emma 11 och Gustav 8 heter dem...
De kanske låtar som om de skulle vara lätt att vara barnvakt till eftersom de är i den åldern som de är..
Men de är inte lätt inte..
Gustav krånglade grymt mycket när han skulle lägga sig...
Han gick och la sig typ 20 min efter att han skulle lägga sig...så envisades han med att inte borsta tänderna
Jag tänkte bara han ligger i sängen när hans föräldrar(min morbror och hans fru) kommer hem...
Han vart säkert sur på mig men jag gör jue bara som jag har blivit tillsagd ingenting annat...
Men han testar gränser oxå...de har han gjort sen han va typ 6 år...
Emma beteer sig som en tonåring...och hon är inte ens tonåring än...men snart...Nästa år så blir hon 13....
Får se hur hon blir då...
Va grymt trött när jag kom hem...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer