Jobba och käk...

Inatt så kunde jag inte sova nått inatt heller..hehe
Men tänkte jag sov då mycket igår så visste typ redan igår kväll att jag inte skulle kunna sova mycket natten tills idag...
Så satt och jobbade klart med de jag ska lämna in idag istället...
Ville göra klart allt så jag kan fokusera på nästa grej jag ska göra så slipper de andra ligga och skärpa och ta plats i mitt rum..

Käkade mackor också för att få energi..
Sen gick jag upp med mamma för knappt en timma sen och tog 2 mackor till..
Snacka om att jag kommer vara mätt långt inpå dagen..

Ska åka till morbrors jobb om nästan exakt 2 timmar..
Morbror ringde i helgen och frågade om jag ville/kunde jobba några veckor sa han...
Men han överdriver ganska lätt...
Men men vi får se hur många veckor de är..
Känns snart som att jag lägger 24 timmar på dygnet åt allt jobb som jag gör åt honom..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer