Söndagens aktiviteter...

Somnade typ 3 imorse..så va grymt trött ställde om klockan till typ 10..om jag inte har klockan på ringning så sover jag hela dagen typ och de gillar jag verkligen inte. Och så har det blivit en vana att ställa klockan på ringning eftersom jag gör det på vardagarna.

Jag vaknade typ 10.30 av att mammas sambo Göte knackade på dörren och frågade om jag skulle med till Stadium idag..Jag sa: Vet inte halvt trött som jag va...Låg så skönt så kände för att sova vidare hehehe.
Men jag följde med vi började med att åka till Barkarby Handelsplats Stadium först och kolla där.
Ingen av oss 3 hittade nånting där.. så vi åkte vidare till Siba för att Göte skulle köpa nån grej till sin dator där..

Sen så kände ingen av oss för att åka hem och göra ingenting så vi åkte till Stinsens centrum och kollade runt lite :)
Medans vi åkte dit så ringde Camilla och undrade vad jag gjorde. Tror hon hade lite tråkgit eftersom hennes kille inte va hemma, han va och spelade fotboll...
Så vi snackade lite allmänt eftersom jag satt i bilen med Mamma och Göte då kan man jue inte säga allting och snacka som vi brukar göra typ tjejsnack osv...Vi kan vara rätt grova om vi snackar tjejsnack hehe...
Mamma och Göte skulle väl tappa hakan om de hörde oss hehe...

När vi hade kollat runt lite i Stinsen så käkade vi lunch. Club sandwich (tror de stavas så hehe :P ) och så gick vi in på Stadium där och kollade runt..letade efter en grej som jag har sätt i Barkarby Handelsplats Stadium som inte fanns den storleken jag letade efter..Men hittade inte den grejen tyvärr. Men jag hittade en Halsduk som de va nedsatt pris på eftersom de börjar bli vår osv...Men de va lite kallt ute så använde den direkt hehe..mamma tyckte inte de såg bra ut..Mamma och hennes kommentarer är trött på dem men hon slutar aldrig fast jag ber henne

Sen så åkte vi till volvo i Solna och kollade på bilar...
Vi kollade på en supersnygg bil som jag gillade starkt..
Vinröd och skön att sitta i :)
Snacka om att jag ville ha körkort nu om vi hade köpt den bilen..typ motiverade lite hehe..
De va Götes idé att åka till volvo affären..Han ville kolla på nån ny modell på nån bil...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer