På jobbet..

Jah nu sitter jag på jobbet och ska sluta snart..
Slutar 16.00 :) egentligen kan jag sluta typ nu för vi är här så tidigt men vi jobbar över så vi kan dra hem tidigare på fredag :)


Ska hem och se om jag kan fixa min mobil själv...fick lite tips av Kajsa :)
Mobilen som jag har nu som inte fungerar



Om de funkar så är jag henne evigt tacksam :)
Annars så har jag hittat en mobiltelefon som jag tycker är rätt cool...
nämligen den här.. Sony Ericsson C510...


Nån som har några dåliga eller bra erfarenheter av den här mobilen?
Berätta gärna om ni tycker att jag gör ett bra val om jag köper den :)
Postat av: olivia - drömmen mot att bli fotograf

jag tycker den svart/röda.

Många av mina kompisar har den och gillar verkligen den & tycker att de är bland de bästa mobilen de har haft ! :)



fin blogg btw ;)

2010-08-15 @ 14:26:13
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer