Nyinköpt

Denna vecka har jag inte gjort så mycket..

Gick in på Cdon och köpte lite mera filmer..

Den här gången blev det:

Bröllopsfotografen
Äntligen midsommar
Marley & jag
Sista dansen
My boss´s daughter
L.A Gigolo
Johan Falk - Leo gaut
Johan Falk - Operation näktergal
The proposal
Mr bean vol. 4
Nåt i kikaren


(Ryan Reynolds från The proposal)



(Ashton Kutcher från L.A Gigolo, My boss´s daughter)


(Joel Kinnaman från Johan Falk - Operation näktergal & Leo Gaut)


(Linus Wahlgren från Nåt i kikaren)

Nu har jag alla Johan Falk filmer hehe :)
Vissa av de andra filmerna har jag hörta tt de är bra så köpte dem
Och vissa har jag sätt och köpte dem för att se dem igen :)
De va billiga vissa filmer..

Testade Marabou choklad med kokos...
Galet god nya favoriten :)
Den tog slut på typ 10 min hehe...
Men fick lite hjälp av mamma och hennes sambo..hehe

Appropå nytt oxå så har jag klippt mig i onsdags :)
Superskönt att ha en riktig frisyr igen...
Tappade så mycket hår förut så mitt hår blev slitet osv..
Så skönt att håret är lite friskare.. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer