Vaknade...

Jag vaknade typ. 12.50 igår blire nu eftersom klockan är snart typ 3 på morrnen..
Och så kollade jag på tv och tog de lugnt...

Efter middagen så gick jag in på datorn för att fixa lite grejer..
Typ fixa lite med bloggen så jag blir nöjd nån gång..
Är inte färdig än...
Får se vad jag hittar på härnest..

Sen på kvällen så snackade jag lite med Adam på msn..
och så frågade han om vi kunde gå ut och snacka lite.
Han ville prata av sig lite och höra vad jag tyckte om vissa saker..
Så vi hängde en stund och snackade livet..
Han drog hem vid typ 23.40..

Neh nu äre väl dags att sova..
Eller ska iafall kolla på tv en stund till..
Vem vet jag kanske är vaken hela natten.
Min kropp är tyvärr van vid de...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer