Fredag

Vaknade 4.20 och kunde inte somna om men somnade kl.23 så de va skönt :)
Sov på natten istället för dagen för ovanlighetens skull...
Sen så kollade jag på tv..

Kollade på tv-serien Heja Björn som gick på tv för längesen..
Först så trodde jag att de inte fanns nått på dvdn för den ville inte visa menyn :S
Men gjorde rent skivan så funkade de..

Sen så smsade Jeanette vid 13.30 och frågade om vi skulle ses en stund på de stället där vi ses och snackar lite..
Så jag drog mig ditåt..
Vi snackade i typ 3 timmar..de va länge de och herregud va kallt de blev efter ett tag :(
Men men vart varm när jag hade börjat laga middagen när jag kom hem..:)

När Jag & Jeanette snackar så ibland så behöver vi bara ställa frågan så vet vi varandras svar..
Som idag när vi snackade..

Jag: Vilken kille skulle vi vilja satsa på verkligen satsa på om du fick välja..?

Jeanette: Nja vet inte riktigt..

Jag: Äre han *namn* ?

Jeanette: Ahh...

Jag: Eller han *namn*?

Jeanette: Nja inte han...Du då? vem skulle du satsa på just nu?

Jag: Du vet vem jag behöver inte ens säga namnet eller så...bara tittar med en speciell blick då fattar hon..

Jeanette: Aha han...

Jag: Ahh han...du vet vem jag menar va?

Jeanette: Ahh de gör jag..

Jag: Hehe vi behöver knappt säga svaren vi fattar direkt vilka vi menar..hehe

Jeanette: Ahh eller hur..Coolt..:)

Jag: Ahh lite coolt faktiskt att vi känner varandra så bra...:)

Så kan våra konversationer rätt ofta...Speciellt med killar så är de så..
Vi vet vad varandra gillar för slags killar...:)
Har aldrig haft problem med att säga killgrejer till henne...
Har egentligen inte haft de med många av mina kompisar men men med Jeanette så går de extra bra :)
Och är roligt...
Postat av: Jeanette

Åhhhhhhhh.. Jag vet att jag är så jävla grym(A):P..

Hahahahahaa:):)

<3

2010-10-08 @ 22:38:39
URL: http://jeeanettew.blogg.se/
Postat av: Jeanette

okej, vi båda är jävligt grymma;);)

<3

2010-10-08 @ 22:40:21
URL: http://jeeanettew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer