Mycket att göra...

Vaknade 8.00 och fortsatte att jobba sen igårkväll..
Slutade med jobbet typ lite efter 01.00 så kollade jag på tv också..
Sen så tänkte jag äsch jag fortsätter imorrn bitti..skulle ju lämna jobbet idag till morbror..
Vi åkte hemifrån vid 9.20 då va jag nästan precis klar med jobbet hehe...
Snacka om att få klart de snabbt...



Efter vi hade snackat med Morbror och hans fru lite så åkte vi till Stinsen jag hade tänkt köpa lite smycken som jag hade kollat in i Jakobbergs centrum men inget av de va i Stinsen :S



Vi käkade lunch på ett café med rätt god focaccia jag tog fetaost,oliv och rödlök - focaccia :)


Men kanske ska iväg imorrn vällingby och köpa en sladd så jag kan föra över grejer från bärbara datorn till stationära datorn :)
Ska försöka sparka igång den andra datorn så fort jag kan...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer