Finland..

I onsdags kväll kom vi hem ifrån Finland..
Planet hem gick 17.55 finsk tid.
Då kom vi hem ungefär samma tid som planet gick ifrån Finland.
Vart ett snabbesök i Helsingfors..
Va på mammas kusins begravning som började kl.13.00
och vi kom därifrån 18.30 då hade vi fått mat och lite tårta.
Sen kom vi till hotellet och va inte riktigt trötta eller mätta så vi gick ner till restaurangen på hotellet och käkade lite lättare middag :)
Jag tog Club Sandwich :) Gott vare...


Sen så gick vi upp på rummet och gick och la oss direkt :)
Jag hade inte sovit nånting på natten..vaknade typ 2 på natten och skulle vakna 4 så kände inte direkt att de va nån idé att somna...

Vi käkade på Hamburgar restaurang Carrols båda dagarna hehe
De lustiga på den restaurangen va att de spelade typ bara musik som va känd i Sverige för typ 5-6 år sen..
Vart som lite påminnelse om vilka låtar man har på datorn osv..hehe

Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; det är bara bra här :) vagör durå ? ^^

2011-03-11 @ 23:02:29
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Kan inte leva utan min telefon :D jag har 3 och betalar 650 kr i månaden ungefär. Har då fri surf hur mycket jag vill, drulleförsäkring mm mm.

2011-03-12 @ 16:34:33
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer