Sollentuna och Kista centrum..

I söndag så va vi i Sollentuna Centrum och kollade runt lite egentligen skulle vi åka till Kista Centrum men blev Sollentuna för att kolla på bokreanakademihandeln hehe..

Köpte hårprodukti Sollentuna centrum på nån affär som jag inte kommer ihåg vad den heter men de finns massor av hårprodukter
på väggarna och längst in äre typ 4-5 frisörstolar..



Påvägen hem så svängde vi förbi Kista centrum och kollade på bokrean där också..
Då hittade jag en bok som jag har varit nyfiken på nämligen
Andreas Carlssons självbiografi live to win :)



Köpte också munskölj Dentan den är bra tycker jag :)
Bättre än tabletter som man kan ta efter man har borstat tänderna de kommer inte åt överallt..


Funderade på att gå in på The phonehouse och snacka lite om abonnemang till Iphone 4 men va så trött
och ville hem så orkade inte hehe..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer