Bara minnen kvar



Många undrar, ingen såg
Nåt riktigt skäl till ditt farväl
Be mig inte att förstå, Hur du kunde göra så
En del av mig försvann med dig
Men jag har vant mig nu
Och vet ju bara hur det är
Inte hur det hade varit ned dig här
Mina minnen kommer och går
Några bleknar för varje år
Andra är så starka som om allt var igår
Mina minnen är allt jag har
Och alla frågor utan några svar
Jag undrar fortfarande vem jag är för dig
Och hur det känns att minnas mig
Att inte se de som jag blev
Har du ännu bilden kvar?
Där vi sitter och pratar hela dagen
När du vill komma hit igen
Efter den långa tid
Ska jag då le och spela me?
Jag vet ju inte vem du är
Vad du vill och vart det bär
Den tid som gått kommer aldrig mer på nytt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer