Sov inte bra som jag trodde att de skulle bli..

Inatt så kollade jag på tv serier..blev 2 avsnitt av Supernatural..
Sen så kollade jag på 1 avsnitt mitt i av säsongen på Gossip Girl
sen så började jag kolla ifrån början..
Idag på dagen så somna jag medans jag kollade på tv..
Men när jag vaknade så kändes de inte som om jag hade sovit nånting tyvärr "/
Så ska nog försöka sova inatt ordentligt om jag inte fastnar framför Gossip Girl eller Supernatural..
Hehe lär bli lätt hänt att fastna framför serier..har svårt att sluta kolla när jag väl har börjat..





Just nu så är det bara Gossip Girl och Supernatural i min hjärna när de gäller serier..
Och lite Smallville som går varje fredag :P
Gillar väldigt många serier hehe..
Folk brukar fråga hur jag orkar de egentligen..
Tur man har att alla serier inte går samtidigt och inte på samma dag hehe...
Sen är det ännu mera roligt att de finns på dvd boxar då kan man kolla när man vill och känner för de :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer