Taxinge & Mångfaldens hus...

Idag så åkte vi till Taxinge julmarknad och kollade lite där. Själv hittade jag inte nånting men förväntade mig inte de.
Efter de så åkte vi till Mångfaldens hus och fikade. Jag tog en Macka med Skagenröra Supergod är den :)
Tog den sist vi va där för ca 1 år sen.
Efter vi hade ätit upp så gick vi in i Mångfaldens hus butiken och kollade runt.. Finns alltid nått kul att kolla på där.
Såg en hjärtformad skål som jag tyckte va fin sist vi va där men köpte den inte.
Så slog till och köpte den nu :)
Eftersom Mångfaldens hus ligger så långt bort så åker vi inte dit ofta.
Så köper hellre nått än att jag ångrar mig. Tyckte priset på skålen va lite dyrt sist vi va där men nu kostade den mindre så blev ännu mera nöjd med de :)

När vi hade handlat på Ica så när vikom hem så började vi göra egna dumplings de vart jättegoda :)
De va kul att göra oxå..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer