Nyklippt...

Förra måndagen så klippte jag håret.
Klippte av mig mer än halva håret sa frisören efterråt..
Va lite trött på att ha långt hår och ville testa nått nytt..
De blev snyggt är grymt nöjd :)
Hehe min morbror tyckte jag såg 5 år äldre ut när han såg mig första gången idag :P
Först så sa han 10 år äldre då sa jag: Neh inte 10 år? han bah: nej okej typ 5 år..:P
Så jag ser ut som 26 år enligt honom:P hehe

Mycket skönare att slippa de långa när jag ska tvätta håret eller när jag sover..
Brukar vrida och vända på mig mycket när jag sover då är de lätt att långt hår blir trassligt tyvärr..
Men nu behöver jag knappt kamma de på morronen.. ser likadant ut när jag vaknar som när jag la mig..
Jätteskönt :)

Tror mamma fick en liten chock när hon såg mig första gången direkt efter jag hade klippt mig.
Hon säger att hon inte blev de men såg ut som de på hennes ansiktsuttryck.
Inte så konstigt egentligen har haft långt hår väldigt länge.

Tänkte mig nått sånt här när jag såg den här bilden:


Hitta den på en Iphone App..
Fast jag har ju lockigt hår så ser inte exakt likadant ut..
Men längden på håret är typ likadant..

Liten nackdel är att jag inte kan sätta upp håret i tofs ordentligt som jag skulle vilja men men..
De kan jag stå ut med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer