Barnkalas

Idag stod de barnkalas på kalendern.
Började 13.00..
De va roligt med barnkalas de va inte bara min kompis barn där de va en till liten liten bebis där.
Som va hur söt som helst en liten 4 månaders bebis.
Va väldigt väldigt söt. Snacka om at hon kunde charma vem som helst.

Vi käkade en tårta som va formad som en 1a.
Sen vart de paketöppning de va populärt verkligen hehe såklart. Vilka barn gillar inte paket liksom hehe.
Så fort jag kom dit och de la min present på golvet så började födelsedagsbarnet bita på paketet.
Kanske berodde på att paketet va rött hehe jag vet inte.
Men gissar på det.
Postat av: Linda

kött och pommes -_- sen fick jag en kyckligmacka mhm den var god:D!

Va kul med barn kalas:D

2012-04-15 @ 20:34:06
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer