LA Ink

Nu blir det kolla på reprisen av LA ink :)
Blir alltid lika tatueringssugen varje gång när jag ser LA Ink eller Miami Ink hehe
Men de får nog vänta lite tyvärr.

Kan inte sova så gick in på datorn och fixade en grej med bloggen som har stört mig lite grann.
Sen vill jag göra ännu mera ändringar i bloggen men känner att jag inte har rätt koncentration nu när jag inte har sovit eller så. De får bli en annan gång som jag fixar de. Kanske blir en ny design jag vet inte.
Måste hitta nån design som jag gillar bara såklart.
Postat av: we will never walk alone

Hej!

Vinnaren av dagens blogg ligger nu ute, kika in och se vem som vann!

Och passa även på att anmäla dig till nya omgång i samma inlägg :)

2012-04-02 @ 20:29:08
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer