Lördag

Natten till lördag sov jag lite vilket resulterade i att jag råkade somna lite på dagen när jag kollade på tv.
Såg när jag hade vaknat att de hade snöat de var ju en liten chock idag.

Gladiatorerna - Finalen:

Väntade på att Lotten skulle höra av sig om jag skulle komma till henne och se gladiatorerna eller inte.
Va inte helt säker på om vi skulle ses.
Men de gjorde vi så jag åkte hem till henne så jag va där typ 19.55 blev det.
Då fixade vi popcorn och så satte vi oss och kollade. Spännande spännade var det :) och lite roligt emellanåt också.
Vi snackade mest under hela programmet så får kolla lite bättre sen.
De brukar bli såhär när vi tittar på nått så det va ju inte nått konstigt att de blev så ikväll också.
Tråkigt att de va sista avsnittet men de kommer ju en till säsong så det är roligt :) Hoppas samma gladiatorer är kvar eller iafall mina favoriter hehe

Längtar redan tills nästa säsong börjar.

Blir till att följa favoriterna på deras bloggar så kan man se vad de har för sig för roligt :)

Snacka om att inspirera andra att träna osv de är härligt de. Har blivit inspirerad själv faktiskt.





Sen drog jag hem och käkade upp resten av lunchen. Pasta med bacon sås väldigt gott vart det :) ska nog testa med kyckling någon gång och se om de blir gott.

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Small Red Pointer